Selasa, 10 November 2015

Tips Mudah Untuk Yis Segera Jangkitan Relief

Tips Mudah Untuk Yis Segera Jangkitan Relief

Izinkan saya untuk mengambil masa dan berkongsi dengan anda sesuatu tentang bantuan yang berkesan daripada jangkitan yis. Anda mungkin tidak akan berjaya berbuat demikian jika tidak memberi diri anda masa untuk belajar tentang mereka. Ya ... ada beberapa rawatan yang ada di luar sana yang yang menawarkan bantuan yang terbaik tetapi ada benar-benar tidak salap, krim atau ubat-ubatan yang boleh menawarkan kelegaan sebenar tanpa pendekatan yang holistik.

Secara tradisinya jangkitan yis dikaitkan dengan wanita kerana mereka cenderung untuk mempunyai lebih banyak pendedahan kepada mikrob; penemuan bagaimanapun baru-baru ini telah membuktikan bahawa untuk menjadi kisah isteri yang tua itu.

Sesiapa sahaja boleh mempunyai Candida penumbuhan yg terlalu cepat daripada bayi kepada orang tua, walaupun mereka adalah lelaki atau perempuan jika mereka terdedah kepada Candida menggalakkan faktor, ya mereka akan mendapatkan keadaan.

Sebelum ini ia telah dianggap telah suatu keadaan yang mempengaruhi alat kelamin lelaki dan perempuan, lebih lagi faraj kerana ia panas dan lembap. Lelaki boleh mengalaminya juga, kemungkinan besar jika mereka tidak disunat sebagai kulit khatan pada zakar menyediakan keadaan yang panas dan lembap di mana kulat boleh mula berkembang.

Jangkitan yis berlaku apabila Candida itu dalam kita semua tidak lagi terkawal dan menguruskan untuk berkembang di luar kawalan, terutamanya kerana diet miskin kami telah didorong, dan bakteria telah bergerak dan ia tidak dapat cekap mengawal dan menyimpannya dalam semak.

Pada masa ini, anda mungkin tertanya-tanya bahawa bagaimana anda mendapatkan bantuan? Setiap kes jangkitan Candida adalah unik supaya tindak balas kepada rawatan mungkin berbeza-beza juga. Kes-kes yang mungkin berbeza tetapi diet sentiasa penyebut yang sama, jadi pastikan bahawa anda mengikuti yang Candida diet anti.

Dalam kes-kes di mana jangkitan telah menampakkan dirinya dari segi fizikal dan gejala memerlukan perhatian segera cuba ini jika anda mempunyai jangkitan faraj. Ambil sedikit bawang putih dihancurkan segar, balut dalam kain kasa twist ia supaya ia membentuk tampon seperti bentuk, kemudian memasukkannya ke dalam faraj dalam satu malam. Anda akan bau seperti bawang putih tetapi ia jauh lebih baik daripada rasa tidak selesa yang disebabkan oleh jangkitan.

Dapatkan diri anda beberapa yogurt percuma gula dan tampon, dan kemudian celup tampon dalam yogurt gula percuma, biarkan seketika untuk menyerap kemudian sejukkan tampon dan biarkan ia sejuk. Apabila ia disejukkan tempat tampon dalam faraj, ia akan melegakan kawasan terjejas dan bakteria dalam yogurt akan makan yis.

Masa ini anda mula belajar tentang jangkitan yis, menemui penawar yang bekerja untuk anda tidak akan menjadi begitu sukar. Sebaik sahaja anda belajar bagaimana masalah itu menjadi tidak terkawal, saya berharap ia akan cukup untuk membantu memahami kepentingan memilih gaya hidup yang sihat dan aktif, dan kemudian anda tidak akan bimbang tentang memperbaikinya kerana ia tidak akan pecah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar