Selasa, 10 November 2015

Remedy kerja tanah Sinus - Eucalyptus dan Dead Sea Salt

Remedy kerja tanah Sinus - Eucalyptus dan Dead Sea Salt

Kami semua berada di sana pada satu masa atau yang lain. A sejuk yang teruk, dengan kesan resdung yang teruk. Sama ada hidung anda sedang berjalan terlalu banyak atau begitu disekat bahawa kepala anda berasa seperti ia di bawah air.

Pada salah satu rancangan kami baru-baru ini, saya telah mengalami sejuk yang teruk dan mengambil beberapa ubat-ubatan OTC bahawa, bertentangan dengan pembungkusan, telah membuat saya mengantuk. Saya cukup bertuah kerana neighbored dengan jenis yang indah penuh kasih sayang hujung minggu itu. Nasihat beliau adalah seorang mandi garam. Mengetahui apa yang saya tahu tentang sifat penyembuhan garam dan herba saya ada idea dan berlari dengannya.

Oleh itu, apabila saya pulang ke rumah, saya berunding saya bible herba penyembuhan, bersama-sama dengan internet kegemaran saya berhenti untuk mencipta resipi baru. Berikut adalah resipi saya untuk ubat rumah herba untuk sinus disekat:

8 cawan air
1 cawan daun kayu putih keseluruhan
1/2 cawan pudina
1/3 cawan garam laut mati
Bawa air sehingga mendidih bergolek dan menambah herba dan garam. Mencampurkannya perlahan-lahan, dan tunggu stim untuk mendapatkan yang baik dan tebal.

Rumah itu berbau sedikit seperti rotan gula-gula dicelup dalam ini Vick, dengan sepasang sarung kaki bola sepak kotor steeping suatu tempat. Ia adalah bau yang menyenangkan, dengan sedikit sahaja yang "perubatan" sifat-sifat mengintai di stim. Saya sifat itu kepada Garam Laut Mati.

Memindahkan beberapa cawan campuran berwap ke dalam mangkuk bersaiz baik (seperti mangkuk), tutup kepala dan mangkuk berwap dengan tuala dan nafas dalam-dalam melalui mulut dan hidung anda.

Selepas kira-kira 2 minit dapat, anda tahu, meniup hidung saya. Muka saya mempunyai bersih, rasa segar, mata saya terang dan jelas dan yang paling penting, sinus saya adalah kosong. Dan kira-kira 30 minit kemudian, saya mempunyai sedikit kembali tenaga tetapi lebih ketara, sinus saya masih jelas dan hidung saya telah kering.

Bagi saya, ubat yang bekerja selama kira-kira 6 jam. Bukan ubat. Tetapi tidak dos buruk melegakan gejala - jauh lebih baik daripada ubat-ubatan OTC kita biasanya bergantung kepada. Saya masih mempunyai tenaga yang besar sejuk, dan sedikit tahan lama tetapi saya akan mengatakan bahawa ini ubat rumah tertentu susut Gejala yang paling teruk saya dengan cara yang baik. Ia adalah berpatutan, ia adalah semula jadi, mudah untuk membuat dan ia membantu. Kita tidak boleh meminta banyak untuk lebih daripada itu.

Jadi jika anda ingin mencubanya, sila beritahu kami apa yang anda fikirkan. Kami mempunyai banyak EUC dan Peppermint dan cukup Dead Sea Salt untuk bertahan musim sejuk, jadi berasa bebas untuk order dari kedai (www.earthworksrus.com). Dan lemon semulajadi / lavender salap bibir buatan saya adalah mesti mempunyai untuk musim sejuk sejuk!

Saya memberi resipi ini yang ibu jari, dan kami akan terus menggunakannya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar