Selasa, 10 November 2015

Pendekatan Homeopathic kepada Penyakit!

Pendekatan Homeopathic kepada Penyakit!

Homeopati adalah sains kuno seberapa ramai orang melihat ia betul. Ia meningkatkan imuniti bagi orang yang telah meningkatkan daya tahan tubuh beliau dengan bertindak di peringkat teras. Pendekatan kepada mana-mana penyakit adalah perkara utama untuk belajar untuk mana-mana pengamal homeopati.

Lebih sesuai ia boleh dikatakan bahawa pendekatan kepada penyakit adalah tepat "istilah yang salah" digunakan. Mengapa? Kerana, dalam homeopati, tidak ada rawatan untuk sebarang penyakit! Penyakit adalah kumpulan gejala dan tanda-tanda, dan orang yang mempunyai tanda-tanda dan gejala-gejala adalah orang yang memerlukan rawatan; tidak penyakit ini. Pendek kata, nama penyakit (nama diagnostik) tidak berdering loceng ubat yang sesuai untuk homeopati yang baik, tetapi perlembagaan pesakit tidak.

Ya, homeopati adalah terapi perlembagaan diberi bagi mewujudkan suasana harmoni dalam orang itu dan dia itu dapat menikmati kehidupan yang lebih sihat. Pilihan tempat ubat homeopati bergantung sepenuhnya kepada tanda-tanda ciri pesakit. Sebagai contoh, jika orang yang telah mendapat sejuk alahan, nama ini tidak akan berguna dalam mencadangkan ubat yang betul untuk beliau. Mungkin ada rakan sekerja beliau menghidapi penyakit sama alergi tetapi ubat untuk kedua-dua mungkin berbeza. Sebab di sebalik ini adalah perbezaan dalam binaan dan ciri-ciri dalaman dua individu. Oleh itu homeopati adalah ilmu individualisasi. Ia memenuhi gejala individu penyakit dengan berkesan dan membatalkan tanda-tanda dan gejala penyakit ini dianggap sebagai penawar!

Untuk homeopati, oleh itu, benar-benar satu tugas yang berat menanti sejauh Pilihan tempat ubat yang berkenaan. Kajian beliau homeopati telah menjadi cukup dalam untuk tahu bagaimana untuk dipadankan dengan gejala-gejala penyakit dan gejala ubat berkenaan. Walau bagaimanapun, sebaik sahaja dia tuan seni ubat permohonan, tiada siapa yang boleh pernah sepadan dengan kemahiran beliau membatalkan kumpulan gejala dan menyebabkan peningkatan yang positif pada semua pesawat dalam pesakit. Ia adalah keupayaannya daripada homeopati yang membawa kejayaan kepadanya.

Walau bagaimanapun, terdapat banyak genre homeopati yang memilih remedi kepada teori-teori yang berbeza dan prinsip, walaupun prinsip yang kekal penawar seperti suka tetap sama. Perbezaan dalam permohonan ubat yang berkembang melalui kajian klinikal dan kepakaran homeopati individu. Walau bagaimanapun, homeopati mesti ingat bahawa jika pilihan ubat beliau tidak menyokong dengan prinsip homeopati, dia tidak merawat homeopathically. Dan ini pasti adalah bencana. Ini boleh membawa kepada peringanan atau penindasan walaupun memilih ubat homeopati.

Lebih daripada pilihan perubatan homeopati, prinsip yang anda mentadbirkannya kepada pesakit adalah penting. Oleh itu, kaedah perubatan homeopati atau lebih benar-benar kaedah perubatan homeopati klasik tidak boleh menghalang dari jalan beliau menetapkan perlembagaan dan cuba untuk meningkatkan sains beliau untuk memasukkan dalam perubatan arus perdana. Sesungguhnya, dengan bilangan pakar homeopati baik dan ikhlas meningkat, hari tersebut tidak jauh apabila homeopati tidak akan dipanggil perubatan alternatif tetapi perubatan arus perdana!

Homeopati adalah benar-benar memainkan peranan penting dalam kemajuan bidang perubatan berguna kepada manusia dalam jangka masa panjang!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar