Selasa, 10 November 2015

Adakah Anda Melawan Untuk Dapatkan menghilangkan Candida?

Adakah Anda Melawan Untuk Dapatkan menghilangkan Candida?

Sesiapa yang pernah mempunyai jangkitan Candida akan memberi bukti kepada bagaimana, memalukan, tidak selesa dan menyakitkan gejala boleh. Jika anda hanya merawat gejala-gejala anda akan mendapati jangkitan datang kembali setiap kali anda fikir anda telah dipukul, dan apabila ini berlaku jangkitan menjadi lebih tahan dan mendapat lebih sukar untuk menghapuskan dan menderita mungkin berakhir dalam negeri yang lebih dalam kemurungan.

Ia sering banyak, lebih baik untuk menggunakan ubat semula jadi daripada bergantung semata-mata kepada ubat dadah. Namun itu tidak bermakna bahawa tidak ada ruang untuk rawatan homeopati tetapi jika anda rakan kongsi mereka, keputusan yang biasanya mengejutkan.

Ubat semata-mata hanya akan merawat gejala dan jika anda tidak mendapat ke akar apa yang menyebabkan Candida lebih penumbuhan yg terlalu cepat, anda akan perlu untuk mengunjung ke farmasi anda kerana mereka pasti akan kembali.

Bagi memastikan masalah anda diselesaikan sekali dan untuk semua, anda perlu menangani wabak ini secara holistik; ia tidak akan membantu jika anda hanya memberi tumpuan kepada satu aspek penumbuhan yg terlalu cepat dan meninggalkan aspek-aspek lain peluang.

Pertama sekali anda perlu menukar diet anda yang akan kebuluran Candida dan menghentikannya daripada tumbuh-mana lagi, sayur-sayuran organik segar, herba, ikan, daging seperti daging lembu anda, ayam belanda, ayam, kambing, kambing, akan membantu anda sangat.

Menjauhkan diri daripada makanan ringan, gula, alkohol, dan roti yang dibuat daripada yis, ini akan memberi makan dan menjana Candida melambatkan proses pemulihan. Perubahan yang mudah seperti mengelakkan gula, yis, alkohol dan mula makan lebih banyak sayur-sayuran boleh menyediakan anda dengan hasil yang amat besar.

Menukar diet anda adalah hanya satu sebahagian daripada rawatan, anda akan perlu untuk menggantikan bakteria habis, sekarang bahawa anda telah memotongnya daripada tumbuh lagi anda perlu memastikan ia kekal pada tahap yang boleh diterima. Menambah probiotik sama ada dengan makan gula yogurt percuma atau mengambil mereka dalam bentuk kapsul akan membantu dalam menggantikan bakteria.

Minum banyak air kerana air akan mengepam keluar toksin yang dihasilkan oleh sel-sel mati Candida. Anda mungkin mahu mempertimbangkan membuat latihan bahagian untuk gaya hidup dari sekarang pada masa hadapan; 20 hingga 30 minit senaman kardiovaskular sekurang-kurangnya tiga kali seminggu akan membantu, kerana apabila anda berpeluh anda akan mengeluarkan beberapa sel mati toksik melalui liang pada kulit anda.

Terdapat banyak makanan tambahan yang boleh memberikan manfaat yang besar, namun saya akan menasihati untuk mendapat nasihat doktor anda sebelum mengambil apa-apa rawatan dan mempunyai reka bentuk pemakanan yang layak anda sebuah program berdasarkan menghapuskan masalah yis anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar