Selasa, 10 November 2015

Hypnoband - Sistem Hypnotherapy Band Gastrik untuk Kurangkan Berat

Hypnoband - Sistem Hypnotherapy Band Gastrik untuk Kurangkan Berat

Hipnosis band gastrik telah berkembang sebagai salah satu alternatif terbaik untuk mengurangkan berat badan. Semakin ramai orang yang telah mencuba diet, sedang bertumpu ke arah penggunaan sistem hypnoband dalam usaha untuk menurunkan berat badan dengan jayanya. Statistik, Hypno-band adalah nombor satu sistem hipnoterapi band gastrik untuk penurunan berat badan diterima oleh lebih 170 klinik di bandar-bandar yang berbeza di lebih 8 buah negara termasuk California di Amerika Syarikat, London di UK, dan juga di Sydney Australia.

Statistik menunjukkan, dan kami mendapati hari ini bahawa jumlah yang luar biasa tinggi orang yang berlebihan berat badan dan atau pelaku diet siri mempunyai keinginan untuk pergi melalui implantasi pembedahan band gastrik untuk kembali kepada badan yang sihat langsing. Menurut pakar-pakar perubatan, pembedahan ini mempunyai beberapa risiko seperti gelinciran band, penembusan, jangkitan dan pendarahan.

Kaedah Hypno-Band telah menetapkan tanda aras baru di kalangan pelbagai jenis lain-lain teknik penurunan berat badan biasa dan telah memainkan peranan penting dalam mengubah kehidupan pelaku diet 'selama-lamanya. Dikenali sebagai kaedah kos efektif, inovatif sistem penurunan berat badan ini terbukti menjadi salah satu kaedah yang paling selamat untuk mengurangkan berat badan.

Sistem Hypnoband adalah contoh yang indah manfaat hipnoterapi. Sistem ini terutamanya khusus untuk membina sebuah 'maya band gastrik' ke perut anda menggunakan kuasa minda anda. Sistem ini bukan skim penurunan berat badan yang cepat, walaupun laporan mengenai apa yang berat badan yang seolah-olah pesat. Idea ini adalah bahawa melalui kuasa cadangan digabungkan dengan pendekatan kognitif penurunan berat badan yang progresif dan secara beransur-ansur adalah cara yang paling selamat dan paling ideal. Maya Band Gastrik datang dengan banyak manfaat dan tanpa sebarang kesan buruk. Semasa sesi hipnosis ini, tingkah laku anda, perasaan dan fikiran secara dramatik berubah kepada sesuatu yang lebih menyokong gaya hidup yang lebih sihat dan badan langsing

Semakin ramai orang menggunakan sistem Hypnoband untuk menurunkan berat badan mereka kerana mereka boleh menjalani sesi ini tanpa hospitalizing diri mereka sendiri dan tanpa mengikut diet cecair yang jelas untuk beberapa minggu, perlu mengambil kira kerja yang bermaksud beban kewangan yang lebih. Sistem ini membolehkan anda untuk pulang ke rumah serta-merta berikutan setiap proses.

Berunding dengan seorang pengamal Hypnoband diperakui dan pengalaman, anda boleh mendapatkan keputusan yang positif dan agak amzing dari segi pelangsingan progresif dan mendapatkan gaya hidup yang sihat, dan seterusnya kualiti hidup yang lebih baik dan masa depan yang indah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar