Selasa, 10 November 2015

Perubatan Alternatif ADHD - Adakah Anda Pada Track Hak Untuk Meningkatkan A Kid Besar?

Perubatan Alternatif ADHD - Adakah Anda Pada Track Hak Untuk Meningkatkan A Kid Besar?

Mereka mengatakan bahawa gaya hidup beberapa perubahan apabila merawat ADHD pada kanak-kanak benar-benar boleh membuat perbezaan. Kita boleh melanjutkan definisi kita perubatan alternatif untuk ADHD untuk memasukkan ini. Biar saya memberi anda hanya satu contoh. Adakah anda tahu bahawa jika teks muda atau menggunakan komputer yang banyak sebelum tidur akan mengalami beberapa kesan sampingan yang cukup jahat pada keesokan harinya?

Kesan-kesan sampingan yang hanya semakin teruk gejala ADHD dan sesetengah ibu bapa mungkin akan menyalahkan ini pada meds. Ia bukan ubat tetapi hanya skrin komputer yang helah otak untuk berfikir ia adalah siang hari. Hasilnya ialah tidur miskin dan hari seterusnya, tanda-tanda ADHD kegelisahan, dan kekurangan perhatian adalah di sana untuk semua. Ini adalah hasil daripada kajian di Pusat Perubatan JFK di Edison di New Jersey.

Kembali kepada definisi tradisional yang lebih perubatan alternatif untuk ADHD, kita boleh memilih dari pelbagai pilihan. Ini boleh termasuk ubat Bach bunga, ubat-ubat herba, akupunktur, meditasi, terapi tingkah laku dan homeopati.

Saya mahu berurusan dengan terapi tingkah laku dan homeopati kerana saya percaya bahawa mereka perlu dimasukkan ke dalam mana-mana rejim rawatan yang terletak di bawah naungan untuk perubatan alternatif untuk ADHD. Sudah tentu terapi tingkah laku bukan ubat di dalam pengertian sebenar istilah tetapi ia mengajar kanak-kanak kemahiran tingkah laku dan sosial yang benar-benar penting. Tiada herba atau amphetamine dadah boleh berbuat demikian!

Pertama, ini jenis terapi akan membantu kanak-kanak ADHD datang kepada terma dengan mengurus dan menangani kerja-kerja harian, pembelajaran dan bergaul dengan rakan-rakannya. Kebanyakan pakar kini bersetuju bahawa jenis ini terapi adalah amat penting dan perlu digunakan bersama-sama dengan apa sahaja pilihan perubatan yang anda boleh pilih. Kanak-kanak itu akan dengan cepat dapat memberitahu yang tingkah laku yang tidak boleh diterima dan mana yang dipandang tinggi melalui sistem akibat dan ganjaran.

Mengapa tidak mengelakkan semua kesan-kesan sampingan ubat-ubatan amphetamine dan bimbang yang pergi dengan mereka? Kini terdapat bukti yang begitu banyak daripada risiko yang jumlah halaman atas kematian tiba-tiba dari Ritalin berjalan 7,000 penyertaan! Itu baru satu contoh semua kebimbangan mengenai dadah. FDA telah bertindak balas dengan mengambil tiada peluang sama sekali dan telah mengeluarkan semua psychostimulants ini dengan amaran kotak hitam, maksimum yang ada. Bahawa tindakan sahaja telah membuktikan.

Mengapa tidak mempertimbangkan homeopati sebagai ubat alternatif untuk ADHD? Fakta adalah bahawa terdapat tiada kesan sampingan dan risiko kesihatan yang tidak wujud. Tiada kajian yang akan menyangkal itu. Tetapi kelebihan tidak berhenti di situ.

Jika anda mempunyai beberapa idea-idea yang samar-samar tentang apa homeopati boleh lakukan, mengapa tidak menyemak laman web saya di mana saya telah menggariskan pendekatan terbaik mungkin menggunakan ubat-ubatan ini. Dengan menggunakan dan cadangan lain tentang perubatan ADHD alternatif yang disebut akan ada cara yang terbaik untuk membantu anda meningkatkan seorang kanak-kanak yang besar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar