Rabu, 11 November 2015

Kulit Tags Pemulihan Semulajadi Bahawa Anda Boleh Cuba Di Rumah Anda

Kulit Tags Pemulihan Semulajadi Bahawa Anda Boleh Cuba Di Rumah Anda

Tags kulit adalah sedikit outgrowths kulit coklat berwarna daging atau. Mereka biasanya melekat pada kulit dalam bentuk batang atau peduncles. Mereka boleh menjadi saiz yang berbeza. Pada mulanya mereka kelihatan lebam sebagai kecil itu orang bodoh. Sesetengah beransur-ansur meningkat dalam saiz. Saiz tag kulit antara 2 mm hingga 1 cm garis pusat atau sebesar 5 cm garis pusat. Apabila tandan serat kolagen dan saluran darah mendapat dikurung dalam bit tebal kulit, hasilnya adalah tag kulit. Dengan kata lain, ia terdiri daripada tandan gentian, saluran, sel-sel saraf, sel-sel lemak dan lapisan epidermis atau kulit luar menghimpun semua ini. Ia biasanya datang dalam pertengahan umur dan tidak berjangkit, tidak berbahaya, dan tidak berbahaya di alam.

Obesiti, keturunan, kehamilan dan ketidakseimbangan hormon, penggunaan steroid haram, serangan virus human papilloma adalah faktor-faktor yang boleh membawa kepada pembentukan tag kulit. Permukaan tag kulit biasanya tidak teratur, lembut dan berisi. Sesetengah orang merujuk kepadanya oleh nama-nama tab kulit atau teritip. Selain itu, ia, dalam istilah perubatan, juga dikenali dengan pelbagai nama seperti acrochordon, papillpma kulit, tag kulit, polip fibroepithelial, fibroma bandul, fibroma lembut, kulit dan lain-lain Templeton Kedua-dua lelaki dan perempuan sama-sama terdedah kepada tag kulit. Selainnya tidak menyakitkan, tetapi boleh menyebabkan kesakitan atau ketidakselesaan apabila mereka berpintal, disapu atau tersangkut oleh pakaian, barang kemas, tali pinggang keledar dan lain-lain Adalah dipercayai bahawa apabila bahagian kulit mendapat disapu terhadap permukaan kulit yang lain, tag terbentuk. Oleh itu, ia biasanya berlaku dalam lipatan dan lipatan badan. Kawasan yang mungkin di mana ia boleh berlaku adalah seperti berikut

1. Leher
2. ketiak
3. Kelopak Mata
4. Upper dada
5. pangkal paha
6. Di bawah dada
7. punggung lipatan.

Home Pemulihan

1. Satu boleh memohon memampatkan haba pada tag kulit selama kira-kira 30 minit, dan kemudian sapukan tag dengan bola kapas direndam dalam cuka sider epal selama kira-kira 15 minit. Rawatan ini perlu diulangi kerap sehingga tag gugur.

2. keping Fresh kentang boleh terikat dengan tag kulit dengan bantuan seorang pembalut pelekat. Tag akan hitamkan dan jatuh.

3. Penyelesaian aspirin dan air adalah sangat berkesan dalam merawat masalah ini. Ia mengurangkan saiz tag dan akhirnya menyebabkan ia hilang.

4. Permohonan daripada campuran baking soda dan air merupakan ubat rumah yang sangat baik.

5. pes yang diperbuat daripada baking soda dan minyak jarak juga merupakan penawar yang berfaedah.

6. Teh minyak pokok kaya dengan ciri-ciri anti-bakteria, dan boleh digunakan pada kulit dengan kapas plug 2-3 kali sehari. Rawatan ini akan mengeluarkan tag.

7. Mengikat daripada benang gigi di kaki atau tangkai tag kulit, menutup bekalan darah ke tag dan menyebabkan ia untuk layu dan jatuh.

8. Jus buah ara adalah ubat rumah yang berkesan untuk masalah ini. Ia perlu digunakan untuk 2 minggu di hamparan.

9. Dihancurkan atau lecek bawang putih cengkih boleh diletakkan pada tag kulit dan dilampirkan dengan bantuan band-bantuan dan disimpan semalaman. Ini adalah ubat yang sangat berguna untuk tag penyingkiran daripada kulit.

10. ekstrak Aloe Vera adalah sangat baik untuk merawat masalah ini.

11. dimansuhkan batang dandelion boleh disapu terhadap tag kulit kerap. Ini akan menyebabkan tag hilang dalam 3-4 minggu.

12. Jus kembang kol adalah ubat yang baik untuk penyingkiran tag.

13. Anggur ekstrak biji buah-buahan jika digunakan pada tag harian, akan menyebabkan mereka hilang dalam masa beberapa minggu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar