Rabu, 11 November 2015

Tangkap Buasir Sebelum Ini Menangkap Anda - Rahsia Menangkap Ia Awal Dengan Gejala Buasir

Tangkap Buasir Sebelum Ini Menangkap Anda - Rahsia Menangkap Ia Awal Dengan Gejala Buasir

Buasir (AS) atau buasir (UK), juga dikenali sebagai 'buasir', adalah satu penyakit yang tidak selalunya mudah ke tempat. Hari ini, kita akan melihat ke dalam timbunan gejala.

Jangan mengelirukan pengalaman orang lain dengan buasir seperti apa yang anda akan mengalami. Terdapat banyak bentuk yang berbeza yang buasir akan dizahirkan di - di mana saya akan terangkan dalam artikel ini. Namun, anda perlu tahu apa yang setiap gejala bermakna.

Ia juga baik untuk mengetahui bahawa gejala boleh menjadi samar-samar, kerana anda akan melihat dalam hanya seketika.

Iaitu sensasi sembelit boleh membayangkan anda mempunyai diet sub-peringkat, dan itu sahaja. Atau asid perut anda boleh berjuang untuk memecahkan makanan tertentu dalam diet anda. Walau bagaimanapun, pelepasan darah akan menghantar mesej yang jelas bahawa anda mengalami buasir.

Lihat di bawah, tanda-tanda haemorrhoidal paling biasa:

1. Perasaan gatal-gatal.

2. Persepsi api terbuka rapat.

3. sakit tak dpt ditentukan.

4. kebocoran luar biasa daripada darah / lendir

5. Perasaan sembelit - masalah dalam menggunakan tandas.

6. hal membengkak - A bengkak di dubur.

8. kerengsaan Umum.

Buasir dalaman

Apabila vena varikos mengembung melalui tekanan mereka melekat ke dalam saluran dubur. Ini dikenali sebagai buasir dalaman. Tetapi saya perlu ambil perhatian bahawa apabila mereka boleh secara fizikal dilihat tanpa mengganggu, ia dikenali sebagai buasir luaran yang saya akan mendapatkan ke dalam hanya satu saat. Ini dikenali sebagai buasir dalaman.

Satu perbezaan antara dalaman dan luaran adalah yang paling kerap anda tidak akan sedar buasir dalaman. Ini adalah mengapa ia adalah disyorkan anda tahu semua buasir gejala - pengetahuan di sini, adalah kuasa. Tanpa mengetahui akibat yang mempunyai buasir ia adalah mungkin untuk menjadi benar-benar tidak sedar anda mempunyai masalah ini dan supaya tidak mengaitkan gejala dengan apa yang boleh menjadi pengalaman yang sangat pedih.

Pada mulanya, buasir dalaman tidak cepat marah dan menyakitkan. Walau bagaimanapun, seperti membran urat adalah sangat sensitif kepada sentuhan, menggosok sedikit boleh menyebabkan kesakitan dan membuat keadaan lebih buruk lagi.

Ini adalah apabila pendarahan boleh bermula. A orang masa tetap menyedari bahawa mereka mempunyai kes yang teruk buasir adalah apabila mereka telah ke tandas. Jika anda mendapati darah anda perlu menghubungi doktor anda.

Buasir luaran

Dalam kes-kes yang lebih teruk urat sombong boleh muncul di luar dubur dan boleh dilihat oleh mata manusia. Ini biasanya dikenali sebagai buasir (atau prolapse) kerana ia adalah apabila anda menjadi distressingly sedar anda mempunyai masalah.

Pendarahan adalah dilema apabila anda sampai ke peringkat ini buasir.

Walaupun ini boleh menyakitkan dan menjengkelkan, ia sangat ringan jika dibandingkan dengan buasir yang disebabkan oleh darah beku - juga dikenali sebagai 'thrombosed buasir luar.

Grading Buasir

Melalui penggredan pelbagai peringkat buasir ia mungkin untuk mengenal pasti bagaimana teruk kes adalah. Kesihatan adalah satu perkara yang berbelit, dan malangnya ia jarang hanya satu kes mengambil satu ubat / pendekatan dan hey-dgn cepat. Kemudian ada satu-kesan sampingan yang anda perlu bertanding dengan ... Tanda-tanda anda mengalami tempat anda ke dalam kategori, yang kemudiannya menentukan apa kursus anda yang seterusnya tindakan adalah.

Ini memberi anda ketenangan fikiran supaya anda berada dalam kawalan keadaan - banyak tekanan boleh diubati pada hanya memahami keadaan anda berada.

Jika anda boleh memanggil kekuatan untuk pergi dan melihat doktor anda (sangat disyorkan) dia atau dia akan mencapai penentuan apabila menggunakan proctoscope untuk meneliti keadaan anda. Iaitu:

- Bagaimana akut buasir (s) ialah / adalah

- Sama ada anda mempunyai buasir dalaman atau luaran

- Dan jika rawatan pembedahan akan diperlukan

Kedudukan / SIMPTOM PILES

Ijazah 1:

Buasir Dalaman -

Peringkat awal buasir - ramai orang akan tidak sedar mereka mempunyai buasir

Ijazah 2:

ringan Buasir Luaran -

Varikos sia-sia yang dapat dilihat sekarang dan kemudian - biasanya apabila aktif dan berehat masing-masing.

Ijazah Ketiga:

Buasir luaran -

Kekal di luar tetapi boleh makan kembali melalui dengan kerja yang sedikit

Ijazah Keempat:

Serius Buasir Luaran -

Urat yang tergantung dan tidak dapat kembali ke itu bekas tempat

Berakhir

Sebagai buasir menjelma dalam banyak cara ia adalah disyorkan bahawa anda mempunyai pembicaraan - supaya keadaan yang unik anda boleh disediakan ke arah.

Dan dengan itu saya benar-benar mengesyorkan anda berjumpa dengan doktor anda.

Adakah anda banyak ketidakselesaan sekarang? Jika ya, anda boleh mempunyai buasir luaran thrombosed. Dalam apa jua keadaan, darah beku adalah berita buruk. Walaupun dalam hal ini ia mungkin tidak hidup dan mati, kamu pasti mahu menghalangnya daripada bertambah buruk lagi.

Jangan mengambil risiko, bermain tambahan selamat. Bergantung kepada berapa lama anda telah menahan kesakitan penuh (membaca artikel-artikel di internet mungkin tidak akan menjadi pelabuhan pertama anda panggilan jika anda berada dalam jumlah ini sakit) ia biasanya lebih suka bahawa pembedahan berlaku tidak lebih daripada 48 jam selepas buasir luaran thrombosed.

Jangan terlalu cemas adalah anda berfikir kes anda mungkin serius, selalu ada orang lebih teruk daripada anda di dunia ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar