Rabu, 11 November 2015

Menjadi lebih tinggi Tambahan: Need A?

Menjadi lebih tinggi Tambahan: Need A?

Ia telah berkata dalam iklan televisyen banyak yang anda perlukan beberapa tambahan untuk menjadi lebih tinggi. Barang siapa anda dan di mana sahaja anda tinggal di, mungkin anda seorang Asia dan Amerika dan bekerja sebagai seorang atlet, model, bina badan, pengurus eksekutif, mengambil makanan tambahan boleh meningkatkan pertumbuhan semula jadi anda dan memperbaharui rawan, tulang dan cakera.

Tambahan juga meningkatkan postur anda secara keseluruhan, membantu anda mendapat atau kehilangan berat badan, meningkatkan tahap stamina, meningkatkan sistem imun dan fungsi seksual. Malah, orang-orang ahli bina badan yang kerap mengambil makanan tambahan pertumbuhan seperti Growth Enhancer PLUS juga beefs otot anda membuat anda merasa baik tentang diri anda dan menguatkan tarikan anda tarik ke arah seks bertentangan.

Sebelum Pembelian

Hanya berhati-hati dengan pilihan anda makanan tambahan. Anda mungkin telah diimbas produk yang berbeza dalam talian dan anda dapati semua daripada mereka mempunyai faedah yang baik. Sudah tentu, mereka berada. Tetapi di sini adalah sekeping saya nasihat kepada anda:

Jangan hanya memilih mana-mana.

Pilih makanan tambahan itu satu dengan banyak manfaat kesihatan dan diluluskan oleh makanan dan institut dadah. Ambil masa anda membaca ulasan dan perhatian dengan maklum balas yang negatif. Seseorang boleh berkata makanan tambahan itu adalah tidak berkesan kerana kesan-kesan sampingan. Jika ini adalah kes itu, ia adalah lebih baik jika anda akan lupa produk dan mencari yang lain. Jika boleh, beritahu doktor anda memeriksa makanan tambahan itu bagi memastikan ia selamat dan tidak mempunyai komplikasi selepas pengambilan.

The Vine Kudzu

Percaya atau tidak, beberapa makanan tambahan mempunyai campuran khas seperti anggur kudzu dan lain-lain berleluasa berkembang tumbuh-tumbuhan seperti anggur. The Kudzu anggur boleh tumbuh lebih cepat kerana struktur genetik dirujuk sebagai DNA (asid deoksiribonukleik). Seperti yang anda makan, minum dan menelan Kudzu ini, walaupun ia mungkin mustahil untuk menyerap DNA daripada tumbuh-tumbuhan atau haiwan, ini masih akan dipecahkan ke bawah di dalam perut dan akan melakukan perjalanan melalui usus anda sebagai asid amino. Asid amino adalah blok bangunan protein dan ia pasti membantu anda menjadi lebih tinggi satu atau dua tahun selepas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar